Pozor, změna! Webinář Mediální gramotnost proběhne až 14. září místo původně plánovaného červnového termínu.

Hosté webinářů

Profily hostů, které si zveme na webináře, najdete ZDE.

Webináře

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Záznamy webinářů na youtube:

Recenze webinářů

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Žádost o osvědčení

Pokud máte zájem získat osvědčení o účasti na našem webináři, vyplňte tento formulář.

Co je webinář? 

Webinář je seminář, který probíhá on-line prostřednictvím webové aplikace (speciálního webového portálu). Webinář je veden stejně jako klasický seminář lektorem, který má zpravidla nejdříve vzdělávácí část a poté dá prostor k diskusi a dotazům. Webová aplikace umožňuje jednak sdílení obrazovky - tzn. účastníci mohou vidět to, co lektor promítá na své obrazovce (např. powerpointovou prezentaci) a jednak umožňuje oboustrannou komunikaci, takže je možné se aktivně zapojit do diskuse. 

Více o webináři se dozvíte např. na wikipedii

Jak to funguje a jaké jsou technické požadavky pro účast na webináři?

K účasti na webináři potřebujete počítač (příp. jiné médium) s připojením k internetu, připojená sluchátka a pokud se budete chtít aktivně zúčastnit diskuse, pak i funkční mikrofon (např. sluchátka s mikrofonem). 

K webinářům používáme aplikaci GoToWebinar, kterou je nutné si při vstupu do webináře nainstalovat. Instalace trvá jen chvilku a není náročná na počítačový systém, nicméně je nutné s ní počítat - zvláště, pokud máte omezená práva k instalaci programů do počítače, je zapotřebí domluvit si povolení práv s Vaším IT specialistou. Také budete potřebovat funkční Java plug-in.

Přečtěte si průvodce k používání aplikaceGoToWebinar_pruvodce_pro_ucastniky_webinare.pdf (100,1 kB)

Kontakt

yourchance, o.p.s.
Argentinská 38
170 00 Praha 7

+420 603 284 505

 

Další projekty yourchance, o.p.s.:

Zajímavé knížky z oblasti finanční gramotnosti a osobního rozvoje najdete v E-SHOPU YOURCHANCE.

Partneři projektu:

 

yourchance o.p.s. © 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode