VLIV FINANČNÍ REKLAMY NA ROZHODOVÁNÍ MLADÝCH LIDÍ

04.05.2016 09:42

zdroj:   The influence of financial promotions on young people's decision-making:  

Stručný výtah v češtině:

Jde o výzkum  ve Velké Británii  o vlivu finančních reklam na rozhodování mladých lidí.  Tzv. "The Consumer Financial Education Body" (CFEB) je ve VB zodpovědný za pomoc lidem porozumět lépe jejich finančním záležitostem. Analýza se zaměřovala na reklamy cílované na věkovou kategorii 16 - 24 let v oblasti běžných a spořících účtů, kreditních karet a pojištění a zjišťovala vliv reklamy na rozhodování této věkové skupiny.

Dotazovali se 500 mladých lidí. Dále blíže zpovídali  45 mladých lidí, kteří v poslední době "nakoupili finanční produkt",  konkrétně zjišťovali na základě čeho se tito lidé rozhodovali.

Jaké učinili závěry:

  • Pro spotřebitele je problém identifikovat  samostatnou propagační akci konkrétního produktu, zejména vzhledem k všeobecnému průniku propagace zejm. na internetu, doplněnému online aktivitami, diskusními fory atp.   Reklama tedy může být skrytá, a o to spíše působí na rozhodnutí, domněle nezávislé.
  • To co s mladými lidmi rezonuje je značka spíše, než konkrétní cílena propagace některého z produktů.

  • Mladí lidé mají pocit jistoty v řešení finančních situací, bez ohledu na to, že by měli zkušenosti s jejich řešením nebo by byli explicitně informování o tom, jak je řešit

Zpět

Kontakt

yourchance, o.p.s.
Argentinská 38
170 00 Praha 7

+420 603 284 505

 

Další projekty yourchance, o.p.s.:

Zajímavé knížky z oblasti finanční gramotnosti a osobního rozvoje najdete v E-SHOPU YOURCHANCE.

Partneři projektu:

 

yourchance o.p.s. © 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode